Klacht aftersales
U hebt onlangs een voertuig gekocht en u bent er niet tevreden mee?
Onze aftersales dienst is beschikbaar om u bij uw verzoek te helpen.
Controleer of uw klacht toegestaan is volgens onze CGV
Verzamel de vereiste bewijsstukken
Vul het formulier online in dat u vindt in uw klantenomgeving bij "mijn bestellingen"
Een klacht openen
Om te zorgen dat elke klacht kan worden behandeld dient u:
- - Uw voertuig werd aangeboden bij een in aanmerking komende veiling (CGV)
- - Uw klacht betreft geen technische onderdelen als het voertuig meer dan 16.000 km heeft gereden of meer dan 8 jaar oud is.
- - Uw klacht gaat niet over technische sluitstukken
- - Er is geen reparatie uitgevoerd op het voertuig zonder toestemming van VPauto PRO
Bewijsstukken
Administratief verzoek
Geen vereiste bewijsstukken om bij te voegen
Vermeld uw verzoek in "reden van de klacht"
verzoek voertuig
Groothoekfoto
Foto teller
Illustratieve foto
Esthetiek
Exitbon met bezwaren
Offerte of taxatie
Mechaniek
Diagnostiek van het netwerk
verzoek transport/verwijdering
Geen bewijsstukken bijvoegen
Vermeld uw verzoek in "reden van de klacht"
Online klachtenformulier
Naar het formulier te gaan vanaf uw klantenomgeving via "mijn bestellingen", het voertuig van de klacht te selecteren, op "Klacht" te klikken en het in te vullen en op bevestigen te klikken.